بخش Vip سئو نود

بهترین فرصت برای یادگیری در قسمت Vip سئو نود هم اکنون برای دانشجوبان عزیز فراهم شده است

جزئیات بیشتر
آموزش یکبار برای همیشه
جشنواره قربان تا غدیر 20% تخفیف برای همه محصولات با کد Gorbann

چند لینک از رپورتاژ خود ایجاد کنیم ؟

مقالات سئو

از رپورتاژ خبری خود باید چند لینک بگیریم ؟ آیا ایجاد 1 لینک باعث افزایش ارزش رپورتاژ خواهد شد ؟ چه زمانی دریافت 3 لینک از رپورتاژ تاثیر بسزایی خواهد داشت ؟ چگونه لینک مناسب بگیریم ؟ همگی در این محتوا ...

4 37
چند لینک از رپورتاژ  خود ایجاد کنیم ؟
مطالعه : 7 دقیقه

یکی دیگر از مقالات حوزه رپورتاژ آگهی که می‌توان درمورد آن صحبت کرد ، تعداد لینک‌هایی است که می‌توان از داخل یک رپورتاژ ایجاد کرد . البته که صحبت درباره این موارد نیازمند ساعت‌ها زمان است اما باتوجه به تجربیات و بررسی موارد مختلف ، می‌توان تا حدودی در این باره نظراتی را ارائه کرد .

اول از هرچیزی ، قواعد منظم را بردارید

قواعد منظم چیست ؟ قواعد منظم یعنی شما در همه رپورتاژهای خبری خودتان یک نظم و قاعده خاصی را رعایت می‌کنید . مثلا در همه مقالات خبری خود ، همیشه 3 عدد لینک دارید و لینک‌های خود را بصورت 1 عدد لینک Url و 2 عدد لینک Exact ایجاد می‌کنید .

این قواعد را باید نقض کنید و بصورت تصادفی عمل کنید تا اول از هرچیزی طبیعی بودن پروسه لینک سازی که اصل کار است را رعایت کنید .

اگر شما با پروسه لینکسازی خارجی آشنا هستید ، قطعا اطلاع دارید که طبیعی بودن لینک‌ها و داشتن استراتژی در درجه اول اهمیت است . لذا در داخل قسمت رپورتاژ نیز همین قاعده پابرجا است .

شما لازم است در تمامی رپورتاژهای خود روش متفاوتی را در پیش بگیرید و البته که بازهم اشاره می‌کنیم که روش لینکسازی متفاوت است و شاید در بازه مشخصی شما مجبور به ایجاد رپورتاژ بصورت Exact باشید لذا این مقاله صرفا جهت ارائه محتوای آموزشی خدمت شما است . پس توجه کنید که تمامی رپورتاژهای شما به یک شکل نباشند .

تعداد لینک به سمت سایت

درمورد این موضوع نیز مجدد استراتژی شما اهمیت دارد . احتمال دارد محتوای رپورتاژ شما برای معرفی و تبلیغات باشد که دراینصورت معمولا لینک شما از نوع نام برند است و تنها یک عدد لینک خواهید داشت چراکه رپورتاژ شما صرفا جهت معرفی شرکت بوده است .

اما احتمال دارد رپورتاژ شما برای ایجاد بک لینک طلایی باشد . اگر با مفهوم بک لینک طلایی آشنا باشید اطلاع دارید که در بک لینک طلایی شما مثلا در حوزه کاری خودتان 5 لینک ایجاد خواهید کرد که یکی از لینک‌ها مربوط به دامنه خود شما است و سایر لینک‌ها مربوط به رقبای قدرتمند در حوزه شما هستند که این استراتژی نیز تماما بستگی به سئوکار شما و وضعیت سایت دارد .

اما در حالت کلی معمولا حداقل تعداد لینک‌های یک رپورتاژ 1 و حداکثر تعداد لینک از رپرتاژ 3 لینک است که فالو یا نوفالو بودن آنها نیز یک موضوع مهم است .

در این بین حالتی نیز وجود دارد که شما رپورتاژ را بدون هیچی لینکی ایجاد می‌کنید یعنی این محتوا باتوجه به یک استراتژی خاص ایجاد شده است و حذف آن صرفا معرفی برند شما و ایجاد اعتبار است . در این شرایط صرفا آدرس سایت یا نام برند شما معرفی می‌شود اما هیج لینکی به سمت سایت شما وجود ندارد که مجدد این حالت از لینکسازی نیز شرایط خاص خود را دارد .

آیا ایجاد یک لینک باعث افزایش اعتبار می‌شود ؟

یکی از موضوعاتی که در دنیای سئو مطرح است موضوع آب لینک است که از یک صفحه چه تعداد لینک خارج شده و ارزش آن صفحه به چند قسمت تقسیم شده است .

اگر روی کاغذ بررسی کنیم شاید داشتن یک عدد لینک اینگونه بنظر برسد که ارزشمندتر است و شاید در درصد خاصی از رپورتاژها اینگونه باشد اما در تمامی کمپین‌های خبری اینگونه نیست و نمی‌توان تضمین کرد که وجود فقط 1 لینک باعث انتقال ارزش بیشتری می‌شود و تمام رپورتاژهای خبری باید تنها با 1 لینک ساخته شوند . این کار همان موضوع قواعد مشخص را نقض کنید است .

محدودیت‌های سایت‌های فروش رپورتاژ

اگر با سایت‌های مختلف مثلا تسمینو و تریبون و … کار کرده باشید ، اطلاع دارید که هر سایتی قوانین خاص خود را برای انتشار رپرتاژ دارد . شاید در بیش از 80% سایت‌هایی که در لیست رپرتاژ شما قرار دارند ، امکان ایجاد لینک به چند دامنه وجود نداشته باشد و شما تنها می‌توانید به یک دامنه ایجاد لینک کنید که این موارد نیز حائز دقت است .

درکل باید گفت که محتوای رپورتاژ نیاز به دقت و توجه کافی دارد . اگر محتوای قواعد مهم رپورتاژ نویسی در سئو را داخل سایت مطالعه کنید ، درمورد نکات بسیار زیادی صحبت شده است اما در این مقاله بصورت اختصاصی اگر در رابطه با لینک‌های هر رپورتاژ صحبت کنیم می‌توان اینگونه گفت که تمام پروسه رپرتاژ بهتر است زیر نظر یک متخص سئو یا مشاور انجام شود .

اگر به هر دلیل خوتان قصد دارید تا ایجاد رپورتاژ کنید ، باید درنظر داشته باشید که رپورتاژ همواره برای شما هزینه دارد و باید کاری کرد که این هزینه به درستی نتیجه داشته باشد . زمانی که شما چندین رپورتاژ را برای سایت خود تهیه کرده و اصطلاحا یک کمپین رپورتاژ داشته باشید ، لازم است تا نتیجه مناسبی در تغییر رتبه‌های سایت و ورودی سایت به مرور زمان حاصل کنیم لذا در این مورد باید به درستی عمل کرد .

میزان محتوای نوشته شده !!!

یکی دیگر از مواردی که در موضوع تعداد لینک داخل رپورتاژهای ایجاد شده اهمیت دارد ، درنظر گرفتن میزان محتوا است . شما باید تناسب بین محتوای نوشته شده و همچنین تعداد لینک را درنظر داشته باشید . عملا ایجاد 3 عدد لینک از یک محتوای 300 یا 400 کلمه‌ای درهرصورت نماد یک لینکسازی اسپم است و نتیجه خوبی نخواهد داشت البته مجدد اشاره می‌کنیم که این روند باید تماما توسط متخصص سئو انجام شود .

برای محتواهای طولانی شاید وجود یک عدد لینک ، همانند حالت اسم برند یا معرفی ، مشکلی نداشته باشد اما برای محتواهای کوتاه همواره توجه به روند ساخت لینک و تعداد آن بسیار مهم است و همین موضوع علاوه بر رپورتاژ ، در لینکسازی داخلی نیز اهمیت دارد و باید به درستی از محتوای داخل سایت برای ایجاد ساختار پیلار کلاستر استفاده کرد .

اگر به پاسخ سئوال خود نرسیدید باید گفت ارائه پاسخ صریح و قاطع به این سئوال عملا ممکن نیست و دلیل آن تمامی مواردی است که در بالا توضیح داده شده ! دقیقا همانند خرید کت شلوار !! چه رنگی برای چه فضایی مناسب است ؟ اندازه تن شما چیست و … پس نمی‌توان یک پاسخ دقیق و صریح برای چنین سئوالاتی ارائه کرد اما می‌توان راهنمایی درستی در این خصوص انجام داد و کلیات را ارائه کرد . امید داریم این محتوا برای شما مفید واقع شود …

امید قدیمی

امید قدیمی هستم ، 8 سال است که در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت فعالیت می کنم . توسعه دهنده فرانت اند ، طراح و برنامه نویس انواع وب سایت های وردپرسی ، فعال در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت

اشتراک گذاری محتوا

نقشه راه فرانت

اگر قصد دارید تا یک طراح ماهر باشید ، ما درست ترین مسیر را برای شما فراهم کردیم و فقط کافیست همراه ما باشید

نقشه راه وردپرس

اگر شما نیز علاقمند هستید تا وردپرس را به عنوان یک برنامه نویس توسعه دهید ، بهترین دوره های آموزشی را برایتان تدریس کردیم

شاید این مطالب نیز برای شما جالب باشد
شبکه های اجتماعی و سئو
مطالعه : 10 دقیقه 0
امید قدیمی امید قدیمی
۱۴۰۰-۰۲-۱۲
آیا هوش مصنوعی گوگل جای سئو را خواهد گرفت ؟
مطالعه : 5 دقیقه 2
امید قدیمی امید قدیمی
۱۴۰۴-۰۳-۰۴
برای سایت باید چند مطلب در ماه بنویسیم ؟؟
مطالعه : 6 دقیقه 0
امید قدیمی امید قدیمی
۱۴۰۳-۰۷-۰۶
نظرات و پرسش
توجه کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد در صورت داشتن مشکل ، قبل از ارسال دیدگاه نظرات سایر دوستان را نیز مطالعه فرمائید توجه داشته باشید که دیدگاه یا پرسش صحیح شما کمک شایانی به سایر علاقمندان به این مطلب یا محصول خواهد داشت
اشتراک دیدگاه تکمیل تمامی فیلدها الزامی است
captcha

دیدگاه های شما
علی بیگی سالار
علی بیگی سالار ۰۳ / ۱۴۰۴

من همیشه از همه رپرتاژهام 3 تا لینک به صفحات مختلف سایتم گرفتم برای همین نتیجه نمیده یعنی؟

امید قدیمی
امید قدیمی ۰۳ / ۱۴۰۴

بله یکی از دلایل همین میتونه باشه اینکه ساختار رپورتاژهای شما همیشه یکسان بوده و البته که تعداد لینک های شما همیشه 3 تا و به دامنه خودتون بوده ظاهرا

امید عزیزی
امید عزیزی ۰۱ / ۱۴۰۴

سلام استاد ممنونم از شما بابت مطلب خوبتون نمیدونم چرا اینجور مطالبی رو توی اینترنت نمینویسن و باید بریم سراغ سایت های خارجی ممنونم و سوالم این هست که اگر رپرتاژ مثلا 3000 یا 5000 کلمه باشه باید چندتا لینک بزاریم؟

امید قدیمی
امید قدیمی ۰۱ / ۱۴۰۴

سلام بستگی به هدف و محتوای داخل رپورتاژ داره نمیشه عدد گفت

آموزش های رایگان بیشتر در آپارات و یوتیوب سئو نود
کانال آپارات سئو نود چنل یوتیوب سئو نود