بخش Vip سئو نود

بهترین فرصت برای یادگیری در قسمت Vip سئو نود هم اکنون برای دانشجوبان عزیز فراهم شده است

جزئیات بیشتر
آموزش یکبار برای همیشه
جشنواره قربان تا غدیر 20% تخفیف برای همه محصولات با کد Gorbann

اولین رپورتاژ خود را چگونه ایجاد کنیم؟

مقالات سئو

برای ایجاد اولین رپورتاژ جهت لینکسازی خارجی ، چه موارد و نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم تا نتیجه بسیار مناسبی حاصل شود ؟ اولین رپورتاژها چگونه باید ایجاد شوند ؟ چه مواردی نباید در رپورتاژ اول درج شود ؟؟؟

2 37
اولین رپورتاژ خود را چگونه ایجاد کنیم؟
مطالعه : 9 دقیقه

یکی دیگر از مقالات مهم که می‌توان درمورد بحث لینکسازی و رپورتاژ درمورد آن صحبت کرد ، ایجاد اولین رپرتاژ برای سایت است . همواره بحث لینکسازی یکی از حیاتی‌ترین قسمت‌هایی است که باید در حین بهینه سازی سایت بصورتی مهندس شده و با استراتژی درست آن را پیش برد . توجه داشته باشید که روش‌های بسیاری برای ایجاد رپورتاژ وجود دارد و قبل از این مقاله ، در چندین محتوای قبلی سایت ، درمورد رپورتاژ صحبت شده است .

اما همواره اصولی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آنها ، نتیجه بهتری حاصل کرد . زمانی که شما قصد دارید تا اولین رپورتاژ خود را ایجاد کنید ، لازم است تا حدالامکان از ایجاد رپورتاژ بروی کلمات کلیدی و هدف دوری کنید . اما باید روی کدام کلمات تمرکز کرد ؟ در این محتو اینگونه درنظر گرفته شده است که شما تاکنون رپورتاژ و لینک آنچنانی برای سایت خودتان ایجاد نکرده‌اید و درحقیقت قصد دارید تا اولین قدم‌ها را برای سئو سایت خودتان با ایجاد رپورتاژ بردارید . سایت‌هایی که قبلا انواع مختلف لینکسازی را انجام داده‌اند ، داستانی متفاوت دارند .

اولین قدم ، معرفی اسم شماست

همانطور که اگر شما در محلی مستقر شوید ، مدتی زمان لازم است تا اسم و رسم خودتان را پیدا کنید و بقیه همسایگان و کسبه شما را تایید و تعریف کنند ، دقیقا درمورد سایت نیز صادق است . وب سایت شما لازم است تا مدتی فعالیت کند ، پس از فعالیت باید درمورد سایت شما در سطح اینترنت صحبت شود . اما این صحبت اگر بصورت طبیعی انجام شود خصوصا در کشور ما ، زمان زیادی را نیاز دارد لذا باید بصورتی مهندسی شده ، دست به دامان لینکسازی خارجی و رپورتاژ شد .

شاید اکنون با خودتان اینگونه تصور کردید که برای ایجاد اولین رپورتاژ باید روی اسم سایت یا به عبارتی نام برند تمرکز کرد و باید گفت که کاملا درست فکر کرده‌اید . شما باید در ابتدا ، اسم و رسمی از نام خودتان را در سطح وب ایجاد کنید تا بتوان قدم‌های یعدی را محکم برداشت . قدم‌های بعدی در رابطه با ایجاد لینک برای کلمات کلیدی هدف و صفحات مربوط به آنها است .

اگر محتوای مربوط به ” بهترین سایت‌ها برای ایجاد رپورتاژ چه سایت‌هایی هستند ؟ ” را مطالعه کرده باشید در رابطه با گروه خونی سایت‌ها صحبت شده است و اینکه چه سایت‌هایی را باید برای ایجاد لینک انتخاب کنید و براساس محتوای سایت خودتان عمل کنید . در اینجا قدم اول و انتخاب اول شما عموما سایت‌های خبری هستند که ریسک بسیار کمتری دارند و نتیجه بهتری حاصل خواهد شد .

چگونه برای برند خود محتوای رپورتاژ تولید کنیم ؟

اول از هرچیز باید اطلاع داشته باشید که اگر اولین رپورتاژ خود را برای معرف برند و اسم برند خودتان ایجاد می‌کنید ، باید در قالب یک محتوای روزنامه‌ای معرفی این کار را انجام دهید . برای مثال قصد داریم تا آکادمی آموزشی سئو نود را معرفی کنیم ، پس می‌توان عنوان محتوا را اینگونه نوشت ” آکادمی آموزش سئو نود چگونه در یکسال معروف شد ؟ ” یا برای مثال “رازهای جذب 20.000 دانشجو در یکسال با آکادمی آموزشی سئو نود ” ، هدف در این مقالات و امثال این مقالات این است که اولا محتوایی جذاب مثل رازهای جذب و … را با ترکیب اسم برند یک مجموعه ایجاد کرده و سپس اینگونه نشان دهیم که اگر علاقمند هستید تا در رابطه با این آکادمی آموزشی سئو نود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می‌توانید از طریق لینک زیر ( سئو نود ) محتوای بیشتر را خودتان مطالعه کنید .

در این محتوا مسلما چندین بار اسم سئو نود تکرار خواهد شد و نهایتا عین کلمه کلیدی ما که نام برند است یعنی سئو نود ، به صفحه اصلی سایت لینک خواهد شد . به این ترتیب شما یک محتوای هوشمندانه و تبلیغی صحیح دارید که کاملا در قالب معرفی بوده و نهایتا یک لینک صحیح بدون هرگونه کلمه کلیدی دیگر ، به برند شما اشاره دارد .

دقت داشته باشید که محتوای رپورتاژ بیش از اندازه تعریفی و تمجیدی نباشد ، شما تصور کنید که اطلاعات کمی از برند خودتان دارید و اکنون تصمیمی دارید آن را به دیگران معرفی کنید . شاید در این بین نقاط ضعف نیز مطرح شود برای مثال آکادمی آموزش سئو نود تنها با 3 نفر پرسنل فعال توانسته است تا این میزان موفقیت را کسب کند ، شاید این نوعی موفقیت باشد اما از نظر نیروی کاری و پرسنل کمی احساس ضعف وجود دارد .

بهترین حالت برای نوشتن محتوا جهت سئو کردن نام برند و به عبارتی اولین رپورتاژ ، این است که لینک خودتان را به شکلی که گفته شده تنها یکبار در انتهای مقاله خودتان قرار دهید .

ایجاد رپورتاژ بدون لینک

در حالتی دیگر ، زمانی که تصمیم داریم اسم برند خود را در سطح نت معرفی کرده و آن را به نوعی برای خزنده‌های موتورهای جستجو در بخش‌های مختلف نمایش دهیم ، بصورتی انجام خواهد شد که شما یک محتوای معرفی دررابطه با سایت و خدمات خودتان ارائه نموده و بدون اینکه از آن محتوا لینکی داشته باشید ، آن را صرفا در یک سایت منتشر کنید . به عبارتی همین که در یک سایت صرفا درمورد اسم برند شما صحبت شده است ، برای شما کفایت خواهد کرد .

معمولا تصور اینگونه است که چنین رپورتاژهایی تاثیر ندارند اما باید اطلاع داشته باشید که همانند ایجاد اسم و رسم در بازار بین کسبه ، سایت شما نیز با معرفی شدن در بخش‌های مختلف اینترنت ، مسبب این خواهد شد که اعتبار دامنه شما نیز افزایش پیدا کند . این کار در درجه اول بسیار امن است و هم ریسک ندارد به این دلیل که اگر شما در سایر حالات ایجاد رپورتاژ بصورت لینک ، دچار پنالتی شوید ، در حالت ایجاد لینک بصورت اسم برند و همچنین رپورتاژ بدون لینک ، پنالتی وجود نخواهد داشت .

شاید در دوره رایگان نابغه سئو نیز شنیده باشید که بارها اشاره کردیم که ایجاد رپورتاژ بصورت اسم برند حتی اگر بارها نیز انجام شود ، مسبب پنالتی نیست چراکه اگر اسم برند شما صحیح باشد ، کسی جز شما صاحب این برند نیست پس کسی جز شما صاحب آن رتبه نیز نیست و پنالتی معنی ندارد .

انتخاب اصولی اسم برند

متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی وب سایت‌ها ، هنوز هم که هنوز است اسم برند درستی ندارند . اسم برند باید همواره یونیک باشد . برای مثال سئو نود ، دیجی کالا ، کالیما و … این عنوان علاوه بر برندسازی ، در تمامی بخش‌های بهینه سازی و بازاریابی شما نیز تاثیر دارد . برای مثال اگر حوزه کاری شما آموزش طراحی سایت است ، باید یک اسم برند داشته باشید ، برای مثال سون لرن ، سئو نود و … اینکه اسم سایت خودتان را ” آموزش طراحی سایت ” قرار دهید ، مشکلات زیادی را در بهینه سازی سایت شما از همان ابتدا تا انتهای انتها ایجاد خواهد کرد .

ممکن است شما چندین سال باشد که در حال بهینه سازی سایت خودتان باشید و اسم برند ندارید و صفحه اصلی سایت خودتان را یا روی کلمه خاصی سئو نکرده‌اید و یا روی کلمه کلیدی عمومی سئو کرده‌اید . برای اینکه اینگونه مشکلات گریبان گیر یک سئو اصولی و همچنین هزینه‌های آتی شما نباشد ، بهتر است با یک کارشناس و متخصص سئو صحبت کنید تا بتوانید از ایجاد هرگونه ناهماهنگی در پروژه خودتان جلوگیری کنید .

آیا همیشه اولین رپورتاژ با نام برند است ؟

نمی‌توان گفت همیشه اما در بیش از 95% موارد ، اولین رپورتاژهایی که برای ایجاد اعتبار در سایت و شناسایی آن در فضای کاری ایجاد می‌شوند نام برند هستند و در 5% مابقی ، احتمال دارد طبق سابقه سایت یا لینک‌های قبلی که به اشتباه یا حتی بصورت صحیح ایجاد شده است ، اولین رپورتاژها با کلمات کلیدی و سایر کلمات باشند .

امید قدیمی

امید قدیمی هستم ، 8 سال است که در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت فعالیت می کنم . توسعه دهنده فرانت اند ، طراح و برنامه نویس انواع وب سایت های وردپرسی ، فعال در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت

اشتراک گذاری محتوا

نقشه راه فرانت

اگر قصد دارید تا یک طراح ماهر باشید ، ما درست ترین مسیر را برای شما فراهم کردیم و فقط کافیست همراه ما باشید

نقشه راه وردپرس

اگر شما نیز علاقمند هستید تا وردپرس را به عنوان یک برنامه نویس توسعه دهید ، بهترین دوره های آموزشی را برایتان تدریس کردیم

شاید این مطالب نیز برای شما جالب باشد
پوگو استیکینگ (Pogo Sticking) چیست و چه تاثیری در سئو دارد ؟
مطالعه : 11 دقیقه 2
امید قدیمی امید قدیمی
۱۴۰۴-۰۱-۲۸
از فرمت webp استفاده کنیم یا خیر ؟!؟
مطالعه : 10 دقیقه 0
امید قدیمی امید قدیمی
۱۴۰۳-۰۹-۱۶
نظرات و پرسش
توجه کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد در صورت داشتن مشکل ، قبل از ارسال دیدگاه نظرات سایر دوستان را نیز مطالعه فرمائید توجه داشته باشید که دیدگاه یا پرسش صحیح شما کمک شایانی به سایر علاقمندان به این مطلب یا محصول خواهد داشت
اشتراک دیدگاه تکمیل تمامی فیلدها الزامی است
captcha

دیدگاه های شما
مسعودخان
مسعودخان ۰۳ / ۱۴۰۴

بله درسته من با چندتا مشاور سئو حرف زدم و گفتن بهتره اول اسم برند خودتو معرفی کنی و مستقیم برای کلمه کلیدی همون اول لینک نزنی

امید قدیمی
امید قدیمی ۰۳ / ۱۴۰۴

بله همینطوره ممنون از نظر شما

آموزش های رایگان بیشتر در آپارات و یوتیوب سئو نود
کانال آپارات سئو نود چنل یوتیوب سئو نود