بخش Vip سئو نود

بهترین فرصت برای یادگیری در قسمت Vip سئو نود هم اکنون برای دانشجوبان عزیز فراهم شده است

جزئیات بیشتر
آموزش یکبار برای همیشه
%40 تا 60% تخفیف برای دوره های جامع
شما اینجا هستید : هشتگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم ؟

هشتگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم ؟

مقالات سئو

هشتگ هشتگ چیست . چگونه باید از آن استفاده کنیم ؟ اگر به واقعیت امر نگاه کنیم برای اولین بار در توئیتر استفاده شده و توسط توئیتر هم به شکل رسمی آغاز به کار نموده است . کاربران برای اینکه کلمات کلیدی و محتوای مقصد را بتوانند در جستجو ها سریع تر پیدا کنند ، […]

2 513 5
هشتگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم ؟

هشتگ

هشتگ چیست . چگونه باید از آن استفاده کنیم ؟ اگر به واقعیت امر نگاه کنیم برای اولین بار در توئیتر استفاده شده و توسط توئیتر هم به شکل رسمی آغاز به کار نموده است . کاربران برای اینکه کلمات کلیدی و محتوای مقصد را بتوانند در جستجو ها سریع تر پیدا کنند ، در ابتدای کلمات هدف علامت # قرار می دادند . بعد ها خود توئیتر متوجه این موضوع شد و این کلمات را به شکلی تغییر داد تا بتوانند لینک باشند و کاربران هنگام کلیک روی این لینک ها وارد صفحه ای می شدند که تمامی مطالب مربوط به آن هشتگ در آن صفحه وجود داشت .

در واقع همان کاری که شما برای برچسب گذاری مطالب در وردپرس انجام می دهید و کاربران با ورود به یک برچسب تمامی مطالبی که به آن برچسب مرتبط هستند را مشاهده می کنند .

اما بعد ها از این هشتگ ها استفاده های مناسبی به عمل نیامد و موضوعات با ربط یا بی ربط همینطور به هشتگ ها نسبت داده می شد . اما با این وجود هنوز هم هشتگ ها استفاده خیلی زیادی دارند .

یکی از شبکه های اجتماعی که استفاده از # در آن بسیار تاثیر گذار است شبکه اجتماعی اینستاگرام است . این موضوع بسیار واضح است و خود ما در صفحه اینستاگرام سایت سئو 90 بدون هیچگونه فعالیت مربوط به اخذ فالور و … تنها با ارائه محتوای مناسب و # گذاری مناسب توانستیم به شکل طبیعی فالور های مرتبط با پیج دریافت کنیم .

مقاله پبشنهادی : سئو در شبکه های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام # بسازیم ؟

ساخت هشتگ در اینستاگرام دارای چند فن است ! با دانستن این فنون می توانید به راحتی برای محتوای خود هشتگ های مناسب تنظیم کنید . برای مثال اکثر مطالب وب سایت ما در مورد آموزش و سئو هستند به همین جهت ما باید # هایی متناسب با موضوعات خود قرار دهیم .

زمانی که ما در اینستاگرام علامت # را درج میکنیم و چند حرف از کلمه مورد نظر را وارد می کنیم ، اینستاگرام برای ما پیشنهاد هایی را ارائه می کند تا بتوانیم هشتگ های بهتری انتخاب کنیم .

یکی از روش های انتخاب برچسب مناسب می تواند این روش باشد . اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که هنگام انتخاب برچسب حتما به تعداد پست هایی که این برچسب دارد هم توجه کنید .

نکته مهم این است که همیشه محتوای خود را با برچسب های تعداد بالا منتشر نکنید . شما باید متناسب عمل کنید و از هشتگ هایی که تعداد پست کمتری هم دارند استفاده کنید و در هر دو این حالت ها شانس شما برای دیده شدن بیشتر است .

مورد دوم استفاده از پیج های موفق در اینستاگرام است . شما می تواید به راحتی با ورود به پیج های اینستاگرام و بررسی پست های رقبا ، برچسب هایی که برای مطالبشان درج می کنند را بررسی کنید و سپس با بررسی مناسب این # ها ، برای پست های خود از آنها استفاده کنید .

مورد بعدی استفاده از مشاورین و سئو کاران پیج است که در این زمینه فعالیت خوبی دارند و می توانند شما را راهنمایی کنند .

البته توجه داشته باشید که # گذاری مناسب ، در اینستاگرام کلید موفقیت شما در جذب فالور واقعی و همچنین افزایش اعتبار سایت است .

مراقب # های نامناسب باشید !

همانند موتور های جستجو که وب سایت ها را جریمه می کنند شما باید مراقب الگوریتم های اینستاگرام هم باشید . شما باید حتما هشتگ های خود را متناسب با محتوای خود تنظیم کنید . داشتن برچسب های نامناسب اولا باعث فرار کاربران می شود دوما تاثیر مثبتی در افزایش اعتبار پیج شما نخواهد داشت .

مورد دوم استفاده از هشتگ های فارسی است . اگر پیج شما برای خارج از کشور فعالیتی ندارد ، از # های فارسی استفاده کنید . جستجوی کاربران در اینستاگرام براساس زبان فارسی است ، اگر هم الزام می بینید تا از برچسب های انگلیسی هم استفاده کنید ، در انتها # های خود یک یا نهایتا دو برچسب لاتین هم قرار دهید .

نکته بعدی اینکه تعداد # ها را هم کنترل کنید .

داشتن # های زیاد به این معنی نیست که شما محتوای خیلی پربار و البته مهمی دارید . رعایت اعتدال در این امر کلید موفقیت شما خواهد بود .

یکی دیگر از موارد مهم تعداد سیلاب در # ها می باشد . معمولا هشتگ هایی که دارای یک سیلاب هستند مثل : آموزش ، سئو ، گرافیک و … رقابت بالاتری دارند ، به همین ترتیب با افزایش تعداد سیلاب اهمیت هشتگ کم می شود اما نمی توان گفت همیشه همینطور است . اما موضوعی که روشن است این است که رقابت در # های یک سیلابی بسیار زیاد است و باید سعی کرد تا جزء پست های برتر در این # ها شد .

نکته نهایی برای موفقیت در اینستاگرام اینکه سعی کنید در بازه زمانی مشخص تولید محتوا کنید و البته که تولید محتوای شما با کیفیت و همچنین مخاطب محور باشد و بیننده پست شما بتواند از آن مطلب خوبی را دریافت کند .

برای مطالعه مقالات بیشتر ، مطالب سئو را دنبال کنید . موفق و پیروز باشید ، گروه آموزشی سئو 90

امید قدیمی

امید قدیمی هستم ، 7 سال است که در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت فعالیت می کنم . توسعه دهنده فرانت اند ، طراح و برنامه نویس انواع وب سایت های وردپرسی ، فعال در زمینه تولید محتوا و سئو وب سایت

نقشه راه فرانت

اگر قصد دارید تا یک طراح ماهر باشید ، ما درست ترین مسیر را برای شما فراهم کردیم و فقط کافیست همراه ما باشید

شاید این مطالب نیز برای شما جالب باشد

در کدام دامنه ها وبلاگ بسازیم یکی از سوالات خیلی مهم ممکن است این باشد که در کدام دامنه ها وبلاگ بسازیم ؟ ساخت وبلاگ می تواند برای انگیزه شخصی باشد یا برای وبلاگ نویسی جهت سئو . اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که علاقمند و به سئو و بهینه سازی هستید […]

4 622

تاثیر محتوای طولانی بر سئو اگر مدتی است که وارد دنیای سئو و بهینه سازی سایت شده اید ممکن است این جمله را شنیده باشید که تاثیر محتوای طولانی بر سئو بسیار زیاد است و هر اندازه که شما متن طولانی داشته باشید حتما رتبه های بهتری هم در گوگل خواهید داشت . اما در […]

1 277
دیدگاه ها و نظرات
توجه کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد در صورت داشتن مشکل ، قبل از ارسال دیدگاه نظرات سایر دوستان را نیز مطالعه فرمائید برای مشاهده پاسخ دیدگاه ها بر روی علامت " " کلیک کنید
اشتراک دیدگاه
captcha
تکمیل تمامی فیلد ها الزامی است
دیدگاه های شما
پستاکار ۰۶ / ۱۴۰۰
5

هشتگ در سئو چقدر تاثیر داره ؟ منظورم هشتگ گذاشتن برای مطالب هست ؟ باعث میشه در گوگل بالاتر دیده شویم ؟ ممنون

امید قدیمی ۰۶ / ۱۴۰۰

موضوع هشتگ گذاری در مورد شبکه های اجتماعی و وب سایت کاملا متفاوت هست و شما مستقیما با برچسب گذاری مطالب قادر به کسب رتبه نیستید